torsdag 4. februar 2010

Morsdagskort + + +

Her kommer det 2 kort fra meg som jeg har kost meg med å lage i kveld.
Har lagd 2 easel cards som det heter....

Disse kan fronten stå på om man ønsker men også brettes ned så det ligner et vanlig 15 x 15 kort.



morsdagskort

Her har jeg brukt:
Hvit bazill - mønsterark fra my minds eye ( carefree "cherish" lovely lines)
bazill just the edges hvit swirl
transparent ramme
stempeltrykk fra magnolig malt med promarkers
tekststempel fra papirloftet
tags fra jb creative team
sommerfugl fra prima blomstergren.
organza prikkete bånd - hjerte og mulberry rose
Brun colorbox stempelpute





Gla i deg kort
Lys blå bazill
Prikkete mønsterark jeg ikke husker produsent på.
Motiv fra magnolia malt med promarkers.
Bokstaver making memories pearl alpha stickers
blå prestekrager papirloftet
perlebrads papirloftet
heidi swapp invisibles bord
Organza bånd og manilla tag.
Brun colorbox stempelpute


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar