fredag 9. oktober 2009

Mine siste kreative krumspring

Her er det jeg har laget i det siste, ikke helt fornøyd med alt men sånn er det av og til


Scrappestafetten oppgave 1
Oppgaven var å følge en skisse.


Scrappeekspedisjonen oppgave 4 Oppgaven var min egen: Vil se lo med søm (maskin eller håndsøm

Scrappeekspedisjonen oppgave 3
Oppgaven lød som følger:
Jeg vil se en LO med minst to bilder som skal være fra en ferie. En skal bruke kvitteringer, billetter etc.fra stedet som bildene er ifra. LOen skal også inneholde tekst enten rett på LOen, på en tag etc. Av pynt vil jeg se tags/diecutz som passer til. Ellers er oppsett, pynt etter fritt ønske.


Og siden jeg ikke var på noen ferie i år men var hjemme og på sykehuset da jeg fikk felix, var det ikke akkurat lett med kvitteringer og postkort etc
Får ikke med seg noen kvittering når en har født.....

2 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig det var med sommerfugl-unger:) Den Loen likte jeg veldig godt. Den øverste med fot og håndavtrykk var veldig fin,fint dikt(hvis jeg tydet det rett,har fått det diktet sammen med fot og håndavtrykk ungene mine har laget i bhg). Og på den nederste var det jo veldig passende med navnelappen:)Koselige bilder:)

    SvarSlett
  2. Syns du er kreativ, Marita! Så fint med glossyen på avtrykkene, og sommerfugl-ungene var tøft! Vanskelig det med ferien, ja.. men du løste den bra!

    SvarSlett